niedziela, 12 kwietnia 2015

CZAS UCIEKA...
















Czas ucieka – dobrze wiesz
Co w swym życiu robić chcesz?
Masz swój plan na przyszłe dni?
Czy ten plan pasuje Ci?
Czy masz czas na swoje pasje?
Z przyjaciółmi na kolację?
Na to aby pójść do lasu?
Nie? Bo ciągle brak Ci czasu.

Time Management – to szkolenie
odmieniło me spojrzenie
na to jak ogarniać czas,
tak by było go w sam raz.
Wstawać rano niezbyt miło,
lecz się szczerze opłaciło.
Co wyniosłam ze szkolenia?
Dziś nabrałam przeświadczenia,
że osiągnę w życiu wiele
gdy planować będę cele,
gdy swój dzień tak rozplanuję,
że się chwila nie zmarnuje.

Moc narzędzi, technik masa
prowadzący pierwsza klasa,
atmosfera niebywała,
chętnie dłużej bym została.
Wiele pytań tam padało,
odpowiedzi też niemało.

Moje wnioski? Bardzo wiele:
Dziś wyznaczę swoje cele
i rozpiszę sobie plan,
który wciąż w pamięci mam.
Wstanę wcześniej kilka chwil,
by na fitness czas też był.
Na lekturę znajdę czas?
Gdzie? Autobus jest w sam raz.
Znajdę też czas na relacje.
Wyjdę z mężem na kolacje.
I koniecznie czas dla siebie
aby poczuć się jak w niebie...

Dzięki temu już za chwilę
może się zaskoczę mile
i pochwalę w duchu się
W końcu robię to co chcę!

Prowadzącym szkolenie Time Management był Michał Łęgowski. Więcej na temat ciekawych szkoleń z jego udziałem znajdziesz na https://www.facebook.com/trainbrain.polska?fref=ts

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz