środa, 30 września 2015

Social media bez tajemnic - relacja z V spotkania Klubu Aktywnego Trenera

















Social media? Czemu nie
Dziś przekonaliśmy się,
że sieć wielką siłę ma,

gdy ktoś się na rzeczy zna.
Grupa zacna się zebrała,

co z trenerów się składała,
aby zyskać inspirację,
sieć kontaktów, motywację...
A że gość był znakomity,

w świecie mediów też obyty
zdradził nam sekretów sporo
kiedy posty lepiej "biorą",
co zamieszczać o co nie
- o tym dowiedziałam się.
Jak swą markę wypromować,
by się nie kompromitować,
jak zdobywać lajków sporo,

o czym pisać, jaką porą?
 

Atmosfera? Jaka była?
Tradycyjnie bardzo miła.
Networkingu też był czas,

tak by poznać wszystkich was,
zyskać kontakt, inspiracje,
do swych planów motywację..

Cóż powiedzieć mam w finale?
Dziś bawiłam się wspaniale,

inspiracji moc zyskałam
i kontakty nawiązałam...
Kto nie dotarł niech żałuje,
Termin wkrótce rezerwuje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz