poniedziałek, 12 stycznia 2015

A CO TOBIE SIĘ UDAŁO?















Nowy rok i znów planuję
Moje serce się raduje.
Mam przeczucie, że ten rok
to kolejny duży krok.
by żyć z pasją i wśród ludzi
którym w życiu się nie nudzi.

Co spotkało mnie w tym roku?
Dziś spojrzałam na to z boku.
Choć to rok był pracowity
to w sukcesów moc obfity.
I nie mowa tu o kasie
lecz doświadczeń całej masie
„Akademia dla Trenera”
i wspaniała atmosfera.
Wiele szkoleń prowadziłam
o manierach tam mówiłam
i o stroju też niemało
by to efekt w pracy dało.

Ważne były też szkolenia
co mi dały do myślenia
i pomogły znaleźć pasję
i życiową inspirację.

Cowalskiego odwiedzałam
bo to miejsce pokochałam
Tam zawarłam znajomości
których można pozazdrościć.
Gosia Zimniak tam gościła
i mnie pasją zaraziła
dzięki niej już jakiś czas
blog mój czyta wielu z Was.

Dress for Succes też odkryłam
ich ideę polubiłam
bo skuteczny program mają
i kobietom pomagają.

To był dla mnie dobry rok
do mych celów wielki krok.
Wielkie dzięki moi mili
tym, co we mnie uwierzyli
dali szansę, dobre słowo
czy uwagę wartościową.

A co Tobie się udało?
Pewnie rzeczy też niemało
Czy zrobiłaś pierwszy krok
by szczęśliwszą być za rok?
Hania S, Gosia Z, Magda K, Dorota P,
Gosia M.,Ola S., Alina D., Ania J., Ania F., Rafał
DZIĘKUJĘ !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz