poniedziałek, 26 stycznia 2015

Tu ruszysz z miejsca...




















 
Masz za sobą ciężki dzień?
Więc wyjdź z domu, odpręż się.
Ja w pobliżu mam Remplusa
który działa jak pokusa
więc gdy tydzień się zaczyna
to wie o tym ma rodzina,
że tam biegnę ile sił
Po co? Żeby efekt był.
Żeby czasem wyjść do ludzi
Żeby w domu nie marudzić
Żeby zrzucić klika gram
które gdzież w zapasie mam.

Kto prowadzi? LARA dziś.
Dla jej zajęć warto iść!
Sale pęka, dziewczyn masa.
Prowadząca pierwsza klasa.
Power wielki w sobie ma.
Widać się na rzeczy zna.
Choć nam daje nieźle w kość.
Zawsze wracam, nie mam dość.
Bo jej wygląd na nas działa.
Chcemy też mieć takie ciała.

Czy tu wrócę? Bez wątpienia!
A więc pa do zobaczenia

Autobusowa copywriterka:-)

P.S. Ja chodzę na zajęcia w pon. i śr. g.16.30-18
Więcej zajęć na http://remplus.pl/aerobik/

1 komentarz: